Akyuz56325 9aylik evliyim 2gebelik gecirdim 2si de düşük oldu en son 21subatta gebeliğimi yaşamıştım ara verdim arada 5ay gecti hamileyim beta hcg değeri 27.08 cikti sizce cok mu düşük
Aleynaozkayaa Akyuz56325 baya düşük benim ilk kan testimde 119 çıkmıştı gebe diyemeyiz demişlerdi biraz bekleyelim yükselirse gebesn diyebiliriz demişlerdi
Zagrozunannesi Akyuz56325 olabılır canım 10 dan sonrası hamıle olma ıhtımalı oluyor sen rakamlara bakma ınsallah düzenli bı sekılde 2 katı yukselırse hamılesındır😍ınsallah yukselır takmamaya çalış
deletedmom43 Akyuz56325 Benim adetime 10 gün kala ilk değerim 11’di :) Şu an 13 haftalığım. Allah kucağımıza da almayı nasip etsin. İki düşükten sonra genetik test yapmadılar mı? Kan pıhtılaşman filan vardır belki?
deletedmom204 Akyuz56325 canim daha cok kucuk oldugunu ocin olabilir benimkide 36 cikmisti basta sobra yukseldi katladi cok sukur insALLAH seninkide bemimki gibi olur dusmeezz . bende endiselenmistim doktor 5ten yukari gebelik iste digeri cok dusuk ihtimal demisti simdi gitsen ikiye katlamistir kesin
Akyuz56325 Aleynaozkayaa suan adetime var daha 5gun var kanamam var sirt üstü uzandim gecti biraz ardindan tekrar test yaptim gene cift cizgi cok belirgindi
Sldaygn @Akyuz56325 benim ilk teste 21 çıktı şuan 33 haftalığım kötü düşünme inşallah artar değerin canım😘
Aleynaozkayaa Akyuz56325 aaa daha çok erken yapmışsın testi bende erken yapmıştım dayanamayıp adetime iki gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı hastanede kan verdim işte iki üç gün sonra baya yükselmşti inşallah seninde yükselir canım sabret iki gün sonra kan ver inşallah hamilesindir❤️
fatos2404 Akyuz56325 ben senin dediğin zamanda yaptığımda 0,100 çıkmıştı yani negatif ama şuan 14 haftalık hamileyim, kötü düşünme bende seninle aynı durumdayım 3.gebelik ama ilk defa 14 haftalık bi bebeğim var. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤗🙏
Akyuz56325 Aleynaozkayaa insallah ama suan kanamam vardi gecti sizce yine olurmu surekli uzaniyorhm eşim ve annesi bana bakiyor 3.gebeligim korkuyorum
Sldaygn @Akyuz56325 üstelik benim adetim geçtikten sonraki değerim bu içini ferah tut inşallah hamilesindir🙏
Aleynaozkayaa Akyuz56325 yerleşme kanaması olabilir ama yarın gidebilirsin bence bi kadın dogum doktoruna görün senin için rahat eder hemde değerlern yükselmiştir follik asit falan verir kanaman için de müdahale eder bence yarın gitmelisin bi kadın doguma
Akyuz56325 Aleynaozkayaa gittim hicbisey demediler daha yenidir diyip gonderdiler ce gerçekten hic muhadebe bulunmadilar 3gebeligimde de aynisini yaptilar
Sldaygn @Akyuz56325 hiç korkmadım aklıma da kötü şeyler getirmedim sonuçta 5 ve üzeri değerler gebelik olarak kabul ediliyor banada doktorum hemen bişey var diyemem bekleyelim görelim ama ben artacağını hissettim sende olumlu düşün içini ferah tut kötü şeyleri getirme aklına Allah’ın izniyle artar inşallah değerin🙏
Akyuz56325 deletedmom43 benim b rh negatif eşimin b rh pozitif sanirim kan pıhtılaşmasi yada kan uyuşmazlığı vardir arastirmadim malaesef
deletedmom43 Akyuz56325 Pıhtılaşma negatifle pozitifle olmuyor canım. Uyuşmazlık vardır,o doğru. Onun için iğne yapıyorlar.
deletedmom43 Akyuz56325 Evet canım, 13 haftalık hamileyim Allah bağışlarsa. Bende pıhtılaşma var mesela, her gün sabah göbekten iğne yapıyorum. Doğuma kadar da yapıcam