Kızlar ultrason görüntüm normal ama kan değerlerim ikili testte sıkıntılı çıktı. Çok büyük bir risk yok.1/500 lerde ama ben yinede tedirginim. Genetik tarama testi yaptırmak istiyorm çokta pahalı. Doktorum genoks laboratuvarı önerdi sizce nasıl firma . Sonuçları geç çıkıyormuş sanırım şikayet vardı. Ama bize 10 günde çıkar denilmişti. Yaptıran varmı