Selam kızlar 24.haftada gebelik şekeri çıktı üç gündür diyet yapıyorum açlık 80 civari çıkarken sabah kahvaltısında 1.saatte 150 çıkıyor öğlen ve akşam 1.saatte 120lerde çıkıyor. Sabah neden yüksek çıkıyor anlamadım. Bu sabah iki dilim tam buğday, bir haşlanmış yumurta, iki bardak şekersiz çay,salatalık ve beyaz peynir yedim nasıl 150 çıktı anlamadım sizce ne etkiliyor olabilir. Peynir biraz tuzluydu bir de yumurtaya az tuz attım.sizlerin gebelik şeker diyet listenizde neler var paylaşabilir misiniz