mavisahinn Kızlar doktorumun yazdığı elevit protonal multivitaminin içerisinde domuz jelatini olduğuna dair haberler var firmada bunu inkar etmemiş doktorundan bunu duyan bilen varmı ? Kafam çok karıştı kullanıp kullanmamak konusunda🤷🏼♀️
[silindi] mavisahinn ayy bende daha dün aldım kullanmaya başladım ve bunları ilk defa duyuyorum şuan öyle mi gerçekten 🤦
mavisahinn Mucizem- ilk başta 1 kutu elevit kullandım şuan devavit kullanıyorum biraz yan etki yaptı tekrar elevite geçmek istemiştim ama geçmiycem sanırım kesin bir bilgi bulamadım
mavisahinn [silindi] evet malesef bende tesadüf eseri öğrendim netten isimini yazdım birşeye bakmak için haberlerini gördüm 🤦🏼♀️
Busralbay Onun yerine orzak ocean mumyy i kullan. İçinde omega da var. Ayrıca 2 ay boyunca decavit kullandım sonra orzak geçtim
mavisahinn 058elf yaaaa ozaman doğru bu domuz jelayini olayı 🤦🏼♀️ Bilmeden kullandığım için bir şey olmaz inşallah bende decavite devam edeyim ozaman
058elf mavisahinn muhim olan öğrendikten sonra farkına varmak canım :) decavit başta zorluyo ama sonra alışıyosun 12. haftamdan beri kullanıyorm 32 haftalığız
mavisahinn Busralbay çok iyi bir hafta sonra gideceğim onu yazdırayım ozaman yoksa decavite devam edicektim oda iyide aslında biraz yan etki yaptıda sizinkinide deneyeceğim
mavisahinn Busralbay baktım da internetten şimdi 59,90 mış uygun geldi aslında sorun olmaz yorumlarada baktım herkes çok memnun alıcam şuan teşekkür ederim bu arada 😊