kuzkar grce 4 te su gelmeye başladı yavaştan, sabah acile geldim gerçekten gelen suymuş.
bebeğim 1490 gr
açıklık yok
rahim uzunluğu 35 mm
amniyon sıvısı miktarı 1200 ml
ama suyum baya sızıyor artık durmaksızın 😔
bulunduğum şehirde 2000 gr altı yenidoğan yoğun bakım yokmuş, önce seni sevk edicez dediler, sonrada doktor takip edelim dedi dediler,
1 doz ciğer geliştirici yapıldı, antibiyotik yapıldı serum bağlandı ve şuan nts ye bağlıyım sabahtan beri,sancım hiç çıkmıyor.
böyle başına gelen varmı, doğumu durdurabilirler mi? ama suyum biter bu gidişle çok akıyor 😔😔
ne olur dua edin