arkadaşlar dün kontrölüm vardı hastaneye gittim 36 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 2182 grammış buna bağlı olarak 34 haftalık gözüküyor dedi ve 2 hafta geç doğum yapacağımı söyledi doktor acaba benim gibi böyle şeyler yaşayan var mı kafam dünden beri çok karışık ne yapmam lazım kilo alması için önerilerinizi bekliyorum