Arkadaşlar bende hep dogum hikayemi buraya yazmak istemisimdir.fakat kötü bi doğum gecirdim güzel olan sadece evladimdi.okumak istemeyen sayfadan cikabilir.baştada belirtigim gibi pozitif degildi öncelikle benim kanamam gedli 37+4 de hastaneye gittim sancim yoktu hastanede acilman yok deyip eve gonderdiler eve gittikten sonra kanamamin iyice arttigini gordum ve ufaktan sancilarimda baslamisti fakat sık degildi aksam baska bi hastaneye daha gidellim dedik cunku bu dogum sancisiydi farkliydi baska hastanedeki dr lar yine alttan muayene yapip acilman 1 cm dediler kanaman var evet sancinda hafif var dediler cok sıklasirsa gel deyip yine gonderdiler ben eve gitmedim ordan baska hastabeye gittim aynisi yine baska bi hastabeye gorundum yine aynisini deyip gonderdiler tam 3 gün sancı cektim evde 10 dk de bir 20 dk de bir 8 dk debir surekli sancim vardi ama acilma yoktu 3 guun sonunda akşam sancılarim artik 2 dakikada bir gelmeye baslamisti ve artik dayanamiyacagim raddeye ulasmak uzereydi vucudumu titreme aldi biyandan kan kaybi yasiyorum biyandan sanci yere oturdum kasılıp kaldım annem zar zor taksiye bindirdiler en sonunda egitim arastirma hastanesine gittim acilmamin 4 cm oldugunu soylediler yuruyus yap dediler sanci odasina cikardilar sancim 8 cm ye ulastiginda bagardim artik dayanamiyorun beni doguma alin diye cunku kimse gelip bakmiyordu ilgilenmiyordu en sonunda doguma aldilar ve yiğit alpim dogmustu sabah 5 de ten tene temas olmadi yogun bakima aldilar solunumdan ve benide birakip dr lar gitti tam 2 saat dogum masasinda kaldim en sonunda bi hemsire geldi ve benim kanimin durmadigini soledim oda olmaz oyle birsey dedi ve baktiginda şok olmuştu yatak kan gölüne dönmüştü hemen dr lar geldi ve icerdeki kesiyi aradilar kani durdurmaya calistilar o icimin yarasiyla tampon yapmalari sonda takilip o beni mahvetmisti gözlerim donmustu acidan ne uyusturdular ne agri kesici hicbirsey vermemislerdi burda bi ihmal vardi bebegimi getirdiler o esnada ve bebegimle orada tam 6 saat daha bekledim bebegim ac bekliyordu bende oyle ve ilk dogumum hicbir tecrubem yok sonra oglen 12 de odaya goturduler kimse bisey gostermedi refakatcide yoktu kendi kendime emzirmeye calistim fakat tam doyuramiyordum bebegimi ertesi gun taburcu etmediler bebegin sekeri dustugu icin yogun bakima aldilar.benimde kan deyerlerim karaciger enzimlerim cok dusmus beni taburcu ettiler.bebegim 3 gun kaldi ve sonra duzeldi allaha şükür ben atlattim dilerimki kimse benim yasadigim ve cektigimi dr larin ihmalkarliklarini cekmesin allah herkese kolay dogum nasip etsin hikayem uzun oldu tesekur ederim happy mom ailesine 🧿🌹