Rumeysa-celik14 Kızlar fazla kilo alıyorum gebelik diyabetinden korkuyorum gebeyken diyabet olan var mı süreç nasıl ilerledi 😢
Ayda_Lina Rumeysa-celik14 ben 22 hafta da gebelik diyabeti olduğumu öğrendim 29 haftaya kadar diyetle dengede korudum fakat sonra insüline başladık 36 haftadayım dikkat edin şimdiden çünkü hiç bişey yiyemiyorsunuz sonra😔
Eceee7 Rumeysa-celik14 kaçıncı haftadasiniz bende var seker yüklemesinde cikti 3 haftadır diyetteyim kontrol altında
Rumeysa-celik14 Ayda_Lina ya gerçekten mi doktorumda uyardı erken doğum olur dedi çok korktum diyetisyene başvuracağım 😢
Rumeysa-celik14 Eceee7 şuan 19+5 im henüz bilmiyorum olup olmadığını ama 7kg aldım doktorum korkuttu 🙄
ogrencianne35 Rumeysa-celik14 kaç haftaliksiniz ben 25.haftadayım 8.5 kilo aldım 😂😂 170 boyum 65 ile hamile kaldım 73.5 um 😂
Eceee7 Rumeysa-celik14 bende cok.hizli almaya baslamistim seker mi var acaba dedik 24 te cikti ama diyete basladigimdan beri yavas aliyrm 27 de 9 10 kilo civariyim
Eceee7 Rumeysa-celik14 tesekkur ederim sizde isterseniz seker yüklemesinden once saglik ocağına aclik kan şekeriniz e baktirin az cok belli oluyor ben 18. Haftada baktırdığım 96 çıkmıştı yüklemede de aclik 106 cikti