Valendia Nisanannesiii ben polikinlige muayeneye gittigimde televizyonlarında bilgilendirme amacıyla paylasılan videolarda görmüştüm hatta suda Doğumda var ama yapmıyorlar bi bahaneleri oluyormuş hep yada oyalıyorlarmış 🤷♀️
tgb006 Epidural normal doğumda süreyi çok uzatıyormuş bu da kesi yırtık çok olmasına sebep oluyormuş. Ben özele gitmeme rağmen bana doktorum önermedi. Hem de fiyatı da pahalı bu iğnenin baya.