tanya25 Asla geçmiyor günde 3lt su içiyorum sirkeli suyla taharetleniyorum içamaşırımı ütülüyorum sürekli değiştiriyorum 5 gece boyunca fitil kullandım bana mısın demiyor nolur bi çözüm bulan varsa bu duruma bana da söylesin:/
biranneikikedi tanya25 kültür testi yapıldı mı size, benim de öyle 1 şubattan beri antibiyotik kullanıyorum. Bakteri çıktı emzirme sonrası tedavi uygulanacak bana
Busra3509 tanya25 Benim de en nefret ettiğim şey hamilelik başında bir başladı 26 hafta oldum Bir türlü kurtulamadım Fitil kullandım bana mısın demiyor sirkeli su bana mısın demiyor su içiyorum bana mısın demiyor sürekli tekrar ediyor Tek korkum doğumdan sonra kalacak mı
emiras59 tanya25 ben kültür de yaptırdım temiz çıktı ama aynı sorunu gebeliğin başından beri yaşıyorum ben de çözüm de bulamadım
tanya25 biranneikikedi yok sadece alttan muayene olmuştum idrarda biraz enfeksiyon çıktı ama su iç bol bol dedi
biranneikikedi tanya25 mutlaka kültür testi isteyin, ne olduğunu bilmeniz bebeğiniz için de önemli. Ben zorunlu sezaryen olacağım mesela
Motherhoodie biranneikikedi akıntıdan dolayı mı sezaryen olacaksınız acaba benimde sarı akıntım var doktor iki kullanımlık fitil verdi kullan bakalım ona göre hareket ederiz dedi de sormadım geçmezse doğumu etkiler mi diye
Ebrukarayali Benimde hamileliğimin başından beri var malesef enfeksiyon çıkıyo kültürde üreme olmadı dr.um fitil verdi ama gecmedi bol su iç dedi sadece
tgba22 biranneikikedi geçmiş olsun bende de o var hamilelegn basından beri.yesil akıntı yapıyor faydalı olan fitil oldu mu
biranneikikedi Motherhoodie akıntıyla anladım kültür testinde bakteri çıktı 1 şubattan beri antibiyotik fitil vs her şeyi kullandık ama geçmedi doktorumun da çok umudu yoktu zaten üreplazma emzirmeden sonra tedavi edilebiliyormuş bu yüzden vajinal doğum olamaz dedi doktorum. Her akıntı veya enfeksiyon sezaryen demek değildir ama kültür testiyle anladık biz
biranneikikedi tgba22 hiçe bi şey faydalı olmadı, ağrı yapıyor ben hayatımda böyle bi şey görmedim. Doktor emzirme sonrası tedavi dedi :(
tgba22 biranneikikedi benim kültürler temiz çıkıyordu gelişimde test yaptırdım öyle buldum ne ağrısı yapıyor.ya ben suyum gelirse diye korkuyorum zararı olursa diye degilse sonra tedavi olcaz eşli gerekiyor