Anneler ben 36. Haftamı bitirdim bugün. Daha önce de yazmıştım bakterim var ve tedavi uygulanamıyor gebelikten dolayı. Sürekli bi akıntım var kıvamını biliyorum ama bu sabahtan beri hafif rengi sarı kahveye döndü. Kıvamı yoğun değil kan da yok içinde, acaba nişanım geldi de bakteriyle karıştı gözden mi kaçırıyorum? Başına gelen var mı?