nurnacar kızlaaarrr geçen ay kontrole gittiğimde 14 haftalıktım doktorum kıza benzetmişti. Bugün tam 17. haftadayım kontrole gittim bebeğim ERKEKMİŞŞŞ🙈 isim konusunda lütfen yardımcı olabilir misiniz? İki isim koymak istiyoruz