Berin canım bildiğim kadarıyla çok sorun olmuyor ama doktoruna danış. Mesela benim rahim ağızı uzunluğum 28mm ıkındığımda 10mmlere düşüyormuş ve hafif açılmam oluyormuş bana bunu doktor söyledi bu ıkınma demek değil ama dikkat et dedi çok şükür 32 haftama kadar geldim ben hep kabızlık yaşıyorum ilaç kullanıyorum çünkü 2 günde tuvalete çıkmazsak bateri üretirmiş