Ssyma 13 haftalık hamileyim karnımda çok bir belirti yok çok zayıfım o yüzden mi acaba problemli bir hamileliğim olduğu için sürekli korkuyorum her şeyden
Esraadem Ssyma iç karnın geniştir canım herkesin belli olcak diye bir şey yok ki kişiden kişiye değişiyor o durum
Sermec27 Ssyma zaten 13 haftada karın cıkmaz daha cok minik bebek harekekt için de karın cıkması için de erken merak etmeyin yolundadır hersey inşallah 🤲 🥰
Nazmiyekndmr Ssyma canım ben 24 haftalığım karnım nerdeyse yok kilom yok genetikçi ve iç karnım geniş hamilelikten önce göbeğim vardı aynı o göbek varmış gibi ☺️
Emirinannesi34 Ssyma ben 19 haftalık hamileyim bende bile karın yok sizin ki daha çok erken bebek çok küçük
Ssyma Teşekkür ederim ☺️ yani hissedemeyince zaten şu an hep panik halindeyim bide hiç belli bi şey de olmayınca…
Oyacool Ssyma bir kadın var instagramda chiara ferragni kadınla haftamız aynı ikimizde yarın 37 ye giriyoruz mesela ben karnımdan eğilmekte güçlük çekerken kadın hala 34 beden 🙈 sinir bozucu bir zayıflığı var neredeyse hiç göbeği yok şükür et canım 😇
Mavis40 Ssyma canim hıc merk etme 13 haftada cıkmaz bende 21. Haftadaym daha karnım cıkmadı doktor ıc karnın genis dedi o yuzdn hıc kafana takma sevin işte catlaklarn olmaz i😍
Meralrabiamhmt Ssyma 25 haftadan once cıkmıyo canm bnmde 25 te cıktı yavastan zayıfsan son haftaya kadar cıkmaz😂
Esra-dmr Ssyma canım herkesin yapısı bir değil . Ben ikizlere hamileyim 25 haftalık oldum yeni belli oldu karnım ☺️ Korkma o yüzden 🥰
123alpseda Ssyma haha nasıl bir karın bekliyordun canım zaten bebek şuan 50 gr falan 😅 25 te falan ancak çıkıyor