Gzmprin FerideDuru Bende yaptırdım aile genlerinde olduğu için doktor yaptırmam gerektiğini söyledi ve normalin iki tık üstünde olduğunu söyledi doktorum
gamzosgamzos Ben yaptirdim aclik tokluk ve 3 aylik sekerim bile normal cikmasina ragmen gebelik sekerim oldugunu tespit etmistik
Busra3509 Gzmprin bende ac 93 tok 160. Cıktı yüksek dedi Acaba ne öneriyolar böle olunca İnsulin falan verir mi acaba Bidaha gel dedi bana ama korkuyrmmm gitmeye🤔🤔insulne kac olunca başlıyorlar r acaba
Gzmprin Busra3509 Dahiliyeye yönlerdirdi beni ama ben gitmedim canım kendi kendime şekeri ve tatlıyı kestim ama sen genede doktorunun dediklerini dinle çünkü ilerliyen haftalarda bebeğin haftasına göre önde gidebilirmiş bana doktorum öyle demişti