Son 36 güün tabi şuan normal doğum gibi ilerliyo hanımefendi ne zaman gelmek isterse o zaman gelir 🙈 nasılsınız ne durumdasınız önümüzdeki hafta ilk nstye gircem 37de de çatı muayenesi olcak dedi doktorum şuanlık iyiyiz çok şükür bu ara biraz karında toplanmalar arttı gibi sanırım doğuma hazırlıyo kendini yavaş yavaş 🥰 biz daha kıyafetleri haftaya yıkayıp ütülicez tabi o iş kardeşimde sonra da hastane çantasını hazırlarız 👼🏻