Efomm21 ay bana 14+2de doktorum yuzde seksen kiz dedi. Pipisi Olusmamis dedi. Ama.yine de 1 ay daha bekleyelim dedi. 14 haftalik bebegin pipisi olusur yani milletin 12de gozukuyor öyle olunca doktor da emin konusunca biz kiza alistirdik kendimizi. Bir suru hediye geldi kiz bebegi icin. Isim arayislari. Kıyafet bakmalar falan derken bir ay sonra bi gittik bize erkek dedigini unutmus olacak. Ki rahat rahat iste pipisi de burda dedi 😏 benim ilk cocugum kizim da yok oglum da. Bebegin cinsiyetini ayirmam tabi Allah ne verirse kabulum ama alisinca biraz kiz olacak diye biraz tuhaf oldu