Kızlar selam, 5. haftanın birinci günündeyim. Doktor dün vajinal ultrasonda keseyi gördü bebek buraya gelecek dedi. Yeni olduğu için görünmüyormuş. Hcg değerim 1523. 10 gün sonra tekrar gel dedi bebeği görebilmek için. Ama ben endişeleniyorum ya boş gebelikse diye. Şu an küçük olduğu için bebeğin görünmemesi normal mi? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız lütfen 🙏🏼