25 haftalık hamileyim kalbimde boyle birsey takılmış gibi ve kalbimde yanma hissi var sanki biri kalbime basınç yapıyor o derece ağrı hissediyorum ve nabzim hep 111 120 lerde hatta nabzim 118 diye tetoboz aşımı sağlık ocağında kardoloji onayı olmadan vurmadilar kadrolije gittim ultrason cihazı ile kalbime baktı fakat carpinti cikti ekg çektirdim ondada ritim bozukluğu yok ama carpinti cıkmıs dedi ve bana seloc du galiba adını tam hatırlamıyorum diye bi ilaç verip sabah yarısını kır ipi icmemi söyledi bende ne kadar kalbimin ağrısına dayanamasamda bu ilaci içmedim çünkü sonucta bı kalp ilacı ve bebeğimi etkileyebilcegini dusundum fakat nabzim yüksek olduğu zaman bebegim çok hareketli arkadaşlar sizce benim kalbim bebegı etkilermi