Cansu-81 Selam kizlar birsey sorcam size Bi kac günden beri sag gögüs tarafi bi batirma var sanki sıkısıyormus gibi ama agri dgl sadece tuhaf brsy :/ ben anlamadim. Yasiyan var mi?
Cansu-81 Bsmlh nasil tam anlamadim canim Bende daha cok erken ya 5+6 ama 2 3 günden beri gidip geliyor batiyor böyle sanki kalbim sıkısıyor gibi
Metar Cansu-81 bende de olmustu gögüs sıkısması gibi birsey oluyor sanki igne batırıp iğneyi icerde oynatıyorlar gibi bi acı veriyordu. Normal demislerdi bana snra gecti benim cok sükür
Bsmlh Cansu-81 senın çok erken baslamıs hanı bebek büyüdüğünde kaburga baskısı oldukça oluyor oyle sandım