Merhabalar. Yedı yaşında kızım var. 1 kürtaj,ıkı kımyasal gebelıgım var. Hasımato hastasıyım. Ikı yıldır bebegım olmuyor. Bırcok doktora gıttık eşimde ve bende sorun çıkmadı. Ilac yada bıtkısel herşey denedık nasıl bır yol ızlemelıyım. Hasımato da düzene gırdı. Böyle olup bebegı olan var mı ☹️