Ya düşünüyorum kararlaştırıyorum damla,Melisa,Aleyna,masal gibi isimler oğlum dilinde kardeşimin adı bu olcak ben zaten kimseye demem ama herkes o kadar sinir şeyler söylüyorlarki insanı soğutuyorlar aman eskiymis aman şöyle boule aman düzgün isim koyamazsn o kadar sinir oluyorum ki herkes söz sahibi soran oluyormu size onlar birşey dedince ben soğuyorum isimlerden 27 haftalığz ve hala bir isme karar veremedim😔 en son Aleyna dedim anlamı güzel olsun Kuran da geçsin istedim onada eşim bişe demedi önce son kararını ne olcak bu çocuk ismi hep değişiyor ve benim dedim isimleri hiç koymayi düşünmüyorsun dedi buda çok zoruma gitti ne yapcm bilmiyrm