Selinaymurattt 13Aea benim 34 bitmek üzere ben artık hareketlerinin azaldığını ve hafif hafif ağrı sancıları hissediyorum gibi
Heein 13Aea benimki 33haftalık karnımı yırtıcak artık o kdr tekmeliyorki bazen eşim bile fark ediyo kaburgama vurmaktan kaburgamı yara gibi hissediyorum 🥴🐥
mucizem15 13Aea 31+5 haftalığım benimde 2 gündür azaldı korkuyorum bi yandan bende inşallah bisey yoktur
13Aea Selinaymurattt evet agrilar kasilmalar bende de basladi sasiriyorum normal diyorum heralde 🙄 hareketleri de az vuruyor ama cok küçük
13Aea Eessrra bazi yazilarda normal diyorlar bazilarinda daha hareketli olmasi gerektigini söylüyorlar bende bilmiyorum uyuyorlar mi acaba 🙄
Kuzularm 33+3 cok hareketli iki dkka durmuyo bugun sabah agrimda oldu karnim agridi hala daha bazen ince ince agrilar oluyo sebebini bilemedim
Selinaymurattt 13Aea inşallah Allah yardımcınız olsun sağlıklı mutlu huzurlu şekilde kucağınıza alın evet inşallah günlerinde gelsinler
13Aea Heein masallah ne guzel ben bebegim dogum pozisyonunda oldugu icin hep hareketlerini aşağıda hissediyorum
1a2a- Arkadaşlar bende 33 haftaligim bebeğim sürekli hep solda hareket ediyor daha bir kere bile sağda olduğunu hissetmedim bu normalmi acaba sizinkiler nasıl