Alpsdkz34 Kızlar eski postları okudum da özellerde çatı ya genelde dar diyorlarmış sizdede öyle mi oldu çatı muayenesi olanlar yazabilir mi.bende bu hafta oldum bana da darlık var dedi
pitircik2021 Alpsdkz34 bende bugün muayene olacağım. Çatı darlığından dolayı sezeryana kayarsak tercihe bağlı mı oluyor yoksa zorunlu sezeryan mı sayılıyor acaba?
Lutfs28 Alpsdkz34 ilk dogumumda bana darlik var normal yapamazsın demisti asistan doktor uzman dr geldi 5 cm acikligu var rahat yapabilir demisti
hazal544 Alpsdkz34 canım bebeğin doğum zamanı gelene kadar, çatı darlığı bilinmiyor, şuan ki muayene sağlıklı değil, yani normal doğum istiyorsan, son ana kadar beklemeni öneririm çünkü ancak ozmn dar olup olmadığı biliniyor, bir araştır istersen
Kvsraykt Alpsdkz34 çatı muayenesi yaptırmayın gerek yok çünkü bu gereksiz birşey doğum başlayıp sancılar olduğu zaman zaten herşey ortaya çıkıyor çünkü sancılarla birlikte genişleme olur bir sürü ebe doula var isterseniz bilgi alabilirsiniz
Alpsdkz34 hazal544 okudum bi kaç post evet böyle yazan da çok olmuş .kendimi normal doğuma çok hazırlamıştım öyle deyince yıkıldım yani korkmaya başladım doğumum da eli kulağında 😢
pitircik2021 Alpsdkz34 yani çatı darlığı derse bende korkup sezeryan isteyebilirim ama doktorlar çatı darlığından dolayı zorunlu sezaryen saymazlar diye düşünüyorum yani önce Doğum başlayacak, olmazsa sezeryana dönmeli gibi düşünüyorum zorunlu da. Merak ediyorum çünkü benim hastanede iki zorunlu ve isteğe bağlı arasında çok fiyat farkı var.
hazal544 Alpsdkz34 bence korkma doğumun geldiğinde akışına bırak, çatı darlığı falan ozmn muayene edilir sende o anki durumuna bakarsın
Metar pitircik2021 yani bilgidim kadarıyla sadece catı muayenesi yeterli olmuyor dogum seklini belirlemeye. Açıklıgın, bebegin kilosu, ve en önemlisi bebegin pozisyonu uygun degilse seni sezeryana yönlendirebilirler. Sadece senin catın dar deyip sen normal doğuramazsın diyemezler bence onu doktorunda konusmalısın.
Sarass Alpsdkz34 benim doktorum gerek yok dedi Çok kısa değilse gebe bir rahatsızlığı yoksa yapmıyorum dedi normal doğum yaptım
Alpsdkz34 Sarass Çatı muayenesi olana kadar çok rahattım valla yaptıktan sonra resmen beni sezeryana yönlendirmeye çalıştı ben itiraz edince doğuma kadar bekleyelim dedi
Oyacool Alpsdkz34 canım benim bildiğim okuduğum kadarıyla son haftalarda bebek doğum kanalına girdikçe zaten rahim kemiklerin doğum zamanına kadar açılmaya devam eder yani son haftalarda çekilen ufak sancıların sebebi de budur aslında doğum zamanı zaten kontrol edilecek eğer normal istiyorsan umut hep var 🧿🧿
Alpsdkz34 Oyacool normal çok istiyorum cnm ama korkuttu biraz beni doktor .yani bana orta dedi tam dar demedi o halde bile sezeryane yönlendirmeye çalıştı çok üzüldüm
Oyacool Alpsdkz34 ayyy gerçekten bazı doktorlar beni çıldırtıyor . Sezaryen daha korkunç bence canım . Normal doğum gibi rahatı temizi var mı hiç eğer çok zorda kalmayacaksan normal korkulacak bir doğum şekli değil İnan ki hatta o kadar sağlıklı ki hem senin hem bebeğin için ağrıları çekmek seni korkutuyorsa epidural alabilirsin ama bizler kadınız ve zaten vücudunuz normal doğum için beynimizden daha çok hazır durumda . Hatta sana şöyle söyleyeyim kayınvalidem eşimin abisini 4750 doğurmuş 1.55 boy ve minyonluğuyla. İnş gönlüne göre olur canım 🙏🙏😇
Ortmenanne16 Alpsdkz34 bugün ilk çatı muayenemi oldum canım. Doktorum normal için uyumlu dedi. Ki zaten en başından beri normal yaparız senle diyordu doktorum. 🙏🙏