Hulyaa46 Kızlar doktorum 39. Haftamda 18 martda sezeryan günü verdi. Normalde isteğe bağlı sezeryan doğumun ,38+3 te oluyor diye biliyorum. Sizler kaçıncı haftada planlı sezeryan oluyorsunuz?
alininannesiiiii Hulyaa46 bizimde 12 mart sezeryan günü aldık tam 40.haftada olucam biz normali bekledik ama bebek dönmeyince artık sezeryan olucaz 40.haftada
Asya1209 Bende 38+3 de olucam .yaaaniiii yarın değil öbür gün 🎉🎉🎊 Pazartesi….cook heyecanlı,gergin ve korkuyorum 🙄😄
Eminik Hulyaa46 önceki sezeryan dikişlerim incelmiş rahimde açılmada var bebeğin kilosuda iyi artık daha fazla riske atmayalım dedi dr