3lü ve 4lü testlerin risk aralığı genişmiş. O yüzden riskli çıkma ihtimali daha fazla olurmuş 2liye göre. Doktorum 2liyi yaptı. İyi çıkınca 3 ve 4lü yapmicam gerek yok kafa karıştırır dedi, 2 li iyi çıktıysa bence sorun yoktur. Bide orta riskli çıktı demişsiniz zaten. Bu testlerin bi kesinliği yok zaten sadece bi ihtimal. Çok kafaya takmayın derim.