Temin07 Bu nasıl duygusallık ya oğlum duygusal mı olacak dıye ona da üzülmek bu kadar her şeye ağlanmaz diyip ıkı sanıye sonra ağlamak bu şekil olan var mı
mercimeginanne Temin07 ben kalpsiz bir gebelik geçiriyorum heralde 😂😂😂 neden bende duygusallık alınganlık olmadı 🙈🙈
Abcxyz mercimeginanne bizim hormonlar tembel cikti bacim 😂😂😂 10 gune doguracam daha bir seylerini gormedim😂😂
Bittercikolata mercimeginanne bende kalpsizim sanırım. Hatta hamile kalmadan önce daha alıngandim. Şimdi duymuyorum bile bı olgunluk çöktü üstüme. Ağlamayı naz yapmayı öyle çok isterdim ki özellikle eşime 😂
mercimeginanne Abcxyz al bendende o kadar 😂 millete bakıyorum ilk haftadan duygusal alıngan sinirli vs bende bi 10 güne doğurcam ama hala tık yok 😂 hatta eskisinden daha pozitif durumdayım 😂