Ttlier19 btlsrkn-04 yaklaşık 1 ay önce sorduğumda banada öyle demişlerdi siz en son ne zaman öğrenciniz acaba çünkü muayene ücreti artmış bende acaba doğumda artmış mıdır diye dusunuyorum?
Ttlier19 btlsrkn-04 Bugün aradım randevu almak icin dogumucreti değişmemiş ama muayene ücretine 170 dediler ben 200 oldu saniyodum😆
btlsrkn-04 Ttlier19 ya sevindim aynı olmasına ama muayene ücretine git gide zma yapıyorlar malesef 🤷♀️
28gamze İzmit konak için ikinci hamileliğim kontrollerine devam ediyorum .36 hafta girdim.en son 15 gün önce fiyat sordum.4.100 normal doğum.sezeryan ve epidural doğum olursa 4.400 dediler.muayene 65 ve ya 70 veriyorum.
Ttlier19 Babyisot evet çok çok memnunum sormadan her şeyi soyluyo bebeğin her yerini anlatarak tarif ederek gosteriyo gayet sıcak samimi bi doktor 😇
Babyisot Ttlier19 ultrasonu kötü diyorlar doğru mu peki bende hep olumlu yorumlar olduğu için Sami beye gidecektim