Tarçında kumarin maddesi var. Kanı sulandirir. Allah korusun fazla kanamanız olur. doğum baslangici icin sanmıyorum kullanılsın.
Tarcınlı sütü insülin üretimimi dengelesin diye veririz 🙏🏻 Proteinle birlikte yani. Ama tarcın ve su önerilmez diye biliyorum.