Kızlar 36 haftalık olduk doktorum martın 29′na kadar sancın olmazsa mecbur sezeryanla alırız bebeği dedi ama bir haftadır böyle şiddetli adet sancısı gibi sancı çekiyorum ama ara ara oluyor aranızda öyle olupta normal sancısı gelen var mı normal doğuran