Gamze612 Kizlar folik asit iciyordum doktorum cuma gunu folik aditi kesti, artik elevit kullaniyorum. Gunde bir adet yazmis ama nasil kullanacagimi sormadim. Siz nasil iciyorsunuz sabah kahvaltiyla mi aksam mi. Sanirim yemeklerle ayni anda aliniyor