Yine ben kızlaaar🤦🏻♀️ Salı günü adet olmam gerekiyor 3 gün var diyebiliriz yani daha dün akşam üzeri erken gebelik yaptım onda yoktu birşey bugün sabah yapayım dedim ilk idrarla onda da bu şekilde çıktı. Bel ağrım hala devam ediyor Sizce durum nedir 😅 yoksa ben mi hayali şeyler görüyorum bir de 5 dk değil 10 dk sonra falan çıkmıştır herhalde, biraz başında bekledim yoktu 10 15 dk sonra baktım bu


