iremcany benımde tansiyon hep ölçülüyor canım sıkıntı yok suda 4 kadran 3 boş 1 de 3,51 kaldı amnioşur yapılıyor hep allahtan kaçak sızma yok 4,5 lt su günde 2 deveci armutu yiyorum bende dr önerisi daha çok aşırı azalmasın diye bide bende şeker diyeti var bende 29+0 oldum ama allahım büyüktür 🤲 senın su seviyen kaç bide kılosu nasıl