1benim-masalim Merhaba kızlar Epidural normal doğum ani ve sonrası hakkında bilgisi deneyimi olanlar yazabilir mi ? Tecrübeli kişilerin bilgisine ihtiyacım var. Doktorum normal dogum gözüküyor şuan dedi. 33+6 haftaligim.