Merhaba sevgili anneler, 20+6 dayım. dün ayrıntılı ultrasona girdim ve bebeğin sağ böbreğinin ya çalışmadığını, yada kist olduğunu söylediler. Böyle bir durum yaşayanınız oldu mu. Yüksek riskli gebe polikliniğe sevk edildim süreç nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum.