ebrr1048 Merhaba 13 haftalığım 3 kg vermişim bebek göğüsler şiikinlik falan almışımdır diye düşünüyordum baya şaşırdım ama çok mide bulantısı yaşıyorum benm gbi kilo kaybeden varmı aranızda
Smanrsmsk61 ebrr1048 2 kilo verdim bende 16. Haftama girdim hala bişey yiyemiyorum şişliklerim var göğüslerim olsun kasıklarım olsun her gün tartılıyorum ama kilo alamıyorum
Canerkan1 ebrr1048 canım bende kilo aldım sanıyodum benimde bulantılarım var aksamları mide ağrılarım var 8+1 iki kilo vermişim
Baharr_Melekk ebrr1048 18+6 haftalık hamileyim.Bende öyle 🤦 normalde 72 kiloyla başladım. Şimdi 65e düştüm. Kontrollerde bebeğin iyi olduğunu söylediler. Benimde mide bulantım çok oluyordu. Ara sırada hala devam ediyor. Demek benim gibi de olanlar varmış 😏