Merhaba Anneler..Hamileliğimin 6 haftasında kahverengi lekelenmelerim oluyordu ara ara progestan kullanıyordum 200 mg şimdi 12+5 olduk dün doktora gittik ikili tarama için herhangi bi sıkıntı görülmedi ultrasonda çok şükür ki ama doktorum progestanı bırakmamı söyledi bende bıraktım düşük riski olupta kaçoncı haftanızda bıraktınız beni aydınlatır mısınız?🌸