Fasulye-87 Kızlar sadece ellerimde bu sabah şişlik var neden sizce? 32 haftalığım ve toplam 5 kg aldım kilo ile ilgisi yok sizlerde durum nedir? Normal mi acaba? Su da çok içiyorum
gulfem_93 Fasulye-87 hamilelikte vücutta normalden daha fazla su depolanıyor ve bu da eklemlerde su birikmesine yani ödeme neden oluyor adı da karpal tünel sendromu. Ben 30haftamdan sonra ellerimde yaşıyorum ama 36ya girdim ayaklarımda da oluyor artık. Normal bir durum
Buketkucuk Fasulye-87 ödem oluşmuş olabilir bol bol su için fakat mutlaka doktorunuza danışın o daha iyi bilecektir