Sincapannesi merhaba ilk 3 ay tüketilmemesi gerekiyor diye biliyorum. En azından 13-14 haftaya kadar tüketme demişti bana doktorum yüksek miktarda A vitamini içerdiği için bebekte görme kusuru olabiliyormuş. 3 ay sonrasında arada bir porsiyonu kontrollü tutmak kaydıyla tüketebilirsin demişti. Ben 37. Haftadayim 2 defa yedim.