Acemianneeee52 İki buçuk ay önce doğum yaptım.Dün ve bugün adet dönemi gibi kanamalarım başladı ama biraz fazla sanki kızlar sizlerin ki nasıldı. Normal mi biraz fazla olması
BurcuP Acemianneeee52 takip edin eğer normal adet gün sayısından uzun ve çok olursa doktora kontrole gidin mutlaka@
Busracobann Acemianneeee52 40 imda yikandim 41 . Gün adet oldum canım ben hiç korumadi sütüm benim dikkat et hamile kalmayasin bir daha ki ay ise hemen spiral taktırdım
esmirna16 Acemianneeee52 benim de ilk ay yoğun olmuştu ama gun sayısında değişme olmamıştı. Ama ben doktorumla iletişim halindedir o yüzden hemen kontrolümuzu de yapmıştık. Ne olur ne olmaz diye