Kızlarr bebeğim 33 haftalık. Karnımda sürekli hıçkırıyor her gün. Yani büyük olarak kendim bile hıçkırıktan rahatsız oluyorken bebişimin hıçkırması ve benim bişi yapamamam tuhaf hissettiriyor. Varmı çözümü şunu yap dediğiniz bişey. üzülüyorum çocuuumaa kıyamammm 🙄🙄