Tgce_19 Yediklerine dikkat ederek kontrol altında tutuluyor yani diyet ile. Ama sanırım çok da yüksek değil değerler. Kötü düşünme ama tabiki doktorunun tavsiyelerini dinle. Bu süreçte sadece tatlı değil hamurisi ve bildiğim kadarıyla şeker indeksi yüksek meyveleri de tuketmemen gerekiyor. Benim suyum fazlaydı sekerim çıkmadı ama ben hafif bir diyet yaptım. Bu süreçte yememeye dikkat ettiğim seyler şeyler makarna, pilav, tatlı, hamurisi ve kavun karpuz gibi meyveler ile dondurmaydi. Yine dediğim gibi doktorun seni mutlaka yönlendirir. Sağlıkla kucağına al insallah