Arkadaşlar merhabalar. 17+1 günlük hamileyim . Bir haftadr goguslerimden sıvı akıyor , özellikle gece . ilk gebeliğimde de yaşamıştım ama bu kadar erken değil. Erken doğuma felan sebebiyet verdiğini duydum . Birde ilk damlalarin bebeklerin için ne kadar önemli olduğunu . Hiç ellemiyorum .. Başınaa gelip de doktoruna danışanlardan yorum bekliyorum