Birhamileningunlugu ben çok fazla almadım yenidoğan en fazla 40-50 gün giyer dediler 3 adet 5 li 1 adet 10luhastane çıkışı aldım ,yenidoğan zıbınlar ,nolur nolmaz diye de 0-3 ay zıbın ve ayaklı tulumlar aldım ama çok az
Dış kıyafet 0-3 ay aldım ,battaniye ,müslin örtü,ağız mendili ,bebek havlusu, banyo seti (küvet ,kova vb.) şampuan ,pişik kremi , nemlendirici yağ veya krem küçük boy almanızı öneririm denemek için ,ıslak mendil veya pamuk, 1 no bez ,alt açma bezi .temelde bunlar hastane çantasında olanlar, biberon emzik süt sağma makinesi tercihe göre oda için ısı nem ölçer ateş ölçer oda nemlendirici aklıma gelenler bunlar