Arkadaşlar dün akşamdan beri sol tarafımda bi ağrı var. Sanki morarmış gibi sızlıyor. Birde karnım sancılanıyor. İç çamaşır mı sıkıyo acaba diyorum. Yok öyle bişey de değil. Var mı yaşayan. Bu haftaya kadar hiç bir gebelik şikayetim olmamıştı korktum biraz. Yaşayanınız var mı