Nehir ve Ayliz ismini cok begeniyorum 🥰 Cinsiyetimiz kiz olursa ikisinden birini mutlaka düsünüyorum 🤗 Lina bende cok istedim ama cok fazla olmaya basladi her yerde Lina-Hira o yuzden vazgectim sanirim 🤷 Hangi isim icinize siniyorsa koyun gitsin bence 🤗