Merhaba hanımlar, 33 haftalık gebeyim. Allah nasip ederse bir erkek evladımız olacak. Eşimin babası sanırım kendi adını koymak istedi ve biraz tavırla siz kendiniz koyun biz karışmayız dediler. Adı Hasan. Eşimle yanına uygun bir isim bulmaya çalışıyoruz. Ben Hasan Asaf diyorum eşim Asaf ismine pek sıcak bakmadı, Hasan Alpaslan olsun diyor. Sizce hangisi kulağa hoş geliyor veya Hasan ın yanına kulağa hoş gelen başka isim öneriniz var mı? ( Hasan Basri, Hasan Ali, Hasan Tahsin dışında)