asli_gulkaya bende ilk dozumu ocak 18 de oldum, Şubat 1 de 4 haftalık hamile olduğumu ögrendim, doktoruma sordum aşı hakkında bir bilgimiz olmadığı için bişey diyemiyoruz dedi ama aile hekimindeki hemşire hanım ovilasyon döneminde olduğu için sıkıntı olmaz dedi, onunda yıllar önce kızında yaşamış aşı olayını benim gibi sağlıklı kızım dedi.
gebelikten dolayı ikinci dozu yapmadım.