Damlazuhal Kızlar ben 5 gün önce doğum yaptım oğluşuma kavuştum tam 40 haftada. Doktor 4200 gram normal zor sezeryan olsun dedi.Kabul ettim. Oğluşum 3600 doğdu ama kordonu 2 kere dolanmış yani 4200 görmesin de varmış bir hayır verilmiş sadakamız varmış kordon boğazındaydı hiç sıkmamış, belki 2 saat bile fazla kalsa bişey olacaktı. Bin şükür sağ salim kavuştuk 😍 5 günlük oldu bile kuzum 💕
Tugbaaa Damlazuhal masallah ya herseyde bir hayir vardir Allah bizede kicagimiza almayi nasip eder insallah😊
ZeynepDemiraglar Damlazuhal Maşallahhhh rabbım analı babalı büyütsün gerçekten vardır herşeyde Bi hayır-rabbım Hayırlı Sonuçlarla karşılaştırsın cumlemızı inşallahhh 🙏
Damlazuhal Betul43 canım var. Tabi azaldı ama kalkıp yatmak hala zor. Normal öneririm aynı zamanda normal Doğum yapan arkadaşlar çok daha rahat ☺️ Ama şu da var sezeryan çok korkulacak bişey değilmiş. Hangisi hayırlıysa o olsun inşallah