Yuceroglu Geçmiş olsun. İkinci gebeliğimi yaşıyorum şu anda. 32.haftaya girdik. Kızım, oğluma göre hep aşağıda gibi geliyordu bana. 28. Haftadayken sancı hissettim ve doktoruma göründüm. Bebek kasıklarımda ve doğum pozisyonu almış. Bir de kafası mesanemin üstünde olduğundan dolayı sürekli çişim varmış gibi hissediyordum. Şükür ki rahim uzunluğu35mm idi. Ama hemen progestan 200 mgx2 fitil ve magnezyuma başlayacağız, sürekli dinlenmeni istiyorum dedi. Erken doğumla karşılaşmak yerine sürekli yatmak daha iyi bi durum. Ayakta azıcık kalsam hemen hissediyorum baskıyı. Böyle böyle tamamlayacağız dedi doktorum ve kendisine çok güveniyorum. Siz de dikkat edin kendinize. Servikal yetmezlik ya da bu durumlardaki en iyi çözüm sürekli uzanır bir şekilde yatmak, baskıyı azaltmak. 🌸